Verzenden & Retourneren

Bestellen in de webshop van House of Elder:

Verzending
Pakketpost in Nederland kost €6.95. Boven de €75 is de verzending binnen Nederland gratis. (tip: misschien kun je jouw verzendkosten delen met een vriend of vriendin die ook iets wilt bestellen?)

Woon je buiten Nederland, neem dan even contact voor de verzendkosten.

Wij doen ons best om een bestelling die voor 14:00 uur wordt gedaan in onze webshop (en is betaald) op dezelfde dag nog te versturen. Bestellingen die na 14:00 uur worden geplaatst/betaald verwerken wij op de eerstvolgende werkdag.
Verzendingen worden door ons gereedgemaakt van maandag t/m zaterdag.

Heb je speciale verzoeken, of een spoedbestelling, bel ons dan even.

Heb je meerdere artikelen die door onze toedoen in verschillende pakketten toegestuurd worden? Dan nemen wij de extra verzendkosten voor onze rekening.

Recyclen 
Wij worden heel blij van elke bestelling, want daarmee ondersteun jij een klein bedrijf van enthousiastelingen! Daarom zullen wij alle bestellingen met zorg en aandacht inpakken. Wij recyclen zoveel mogelijk karton en bubbeltjes plastic, zodat deze verpakkingen een tweede (of derde!) ronde mee kunnen gaan. Wil jij onze verpakkingen ook weer hergebruiken?

Cadeauzending
Niets zo leuk dan het kopen van een cadeautje voor iemand anders! Wij helpen je met plezier om jouw cadeau extra mooi in te pakken en versturen het naar een door jou opgegeven adres.
Heb je een speciale boodschap voor de jarige job? Schrijf deze dan in het ‘overige opmerkingen’-veld en wij doen er een gezellig kaartje met deze handgeschreven boodschap bij. Zonder bijkomende kosten.

Levertijd

Alle pakketpost wordt met TNT Post verstuurd. Daarvan ontvang je op de mail een track & trace code, zodat je jouw verzending altijd op de voet kunt volgen. Er is een levertijd van 1-3 werkdagen.

Afhalen
Het afhalen van jouw bestelling in de winkel is natuurlijk ook mogelijk (na opening van House of Elder in Haarlem). Kruis daarvoor bij de verzendopties aan dat je graag naar je winkel komt. Gezellig!

Retourzending & Klachten
Wij hopen dat iedereen blij wordt van onze producten! Ben je toch niet helemaal tevreden dan kan je dit binnen 14 dagen na aankoop bij ons aangeven (bij voorkeur via mail). Wil je iets terugsturen wacht dan even totdat je van ons hebt terug gehoord. Wij vertellen je namelijk precies waarheen je jouw retournering kan zenden.

Verzendkosten voor de retourzending zijn voor de klant. Bij onvoldoende frankering van het pakket zullen deze kosten in mindering worden gebracht op het retour te storten bedrag.
Binnen 14 dagen ontvang je het gehele aankoopbedrag terug, mits de artikelen in goede staat zijn ontvangen. Aanbiedingen en diensten van Miraja zijn niet te retourneren.

Heb je een klacht over de artikelen of over onze service, dan horen wij dit natuurlijk graag (bij voorkeur via de mail). Samen proberen wij dan tot een oplossing te komen.

Niet voorradig
Onze voorraad wordt automatisch bijgehouden. Mocht helaas blijken dat er toch iets niet op voorraad is, dan nemen wij z.s.m. contact met je op. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x